Na het eerste telefonische- of mail contact volgt een kennismakingsgesprek waarin u uitleg krijgt over
de praktijk en u van uw kant de reden van uw komst toelicht.
Wederzijdse afspraken worden gemaakt en de werkwijze wordt met elkaar besproken.
Afhankelijk van uw hulpvraag wordt samen bekeken welke wijze van aanpak het beste bij u past.

De ervaring leert dat we in dit eerste gesprek al snel tot de kern van de problematiek komen en al direct een inhoudelijk gesprek hebben.
Het kan zijn dat u zich na een enkel gesprek al geholpen voelt.

Meestal volgen een aantal gesprekken in overleg, net zoveel als u er zelf wenst.
Een verwijzing van uw huisarts is niet nodig omdat ik los van de ziektekostenverzekeraars werk. Wel werk ik vaak samen met de huisartsen en praktijkondersteuners. 

Wel wordt de behandeling meestal (deels) door de ziektekostenverzekeraar vergoed vanuit de aanvullende verzekering.

 

Wachtlijst;

 

Momenteel heb ik weer plek voor enkele clienten.